dinsdag 27 maart 2012

Wat schaft de pot?


Lisette Kreischer omschrijft zichzelf als "..cupcakebakkende activist, een stylist in idealisme, een Veggie in Pumps, een inspirator voor een ecofabulous lifestyle, een Trendwatcher of setter, een conceptontwikkelaar of ontwerper in duurzaamheid. Noem me wat je wilt, maar vooral ben ik gewoon Liset die heel erg van plantjes houdt!"

Oftewel een bezige bijtje, die ook nog eens boeken schrijft. Inmiddels is haar zesde boek uit. Wat de pot schaft, hierin staan gerechten voor elke dag met een ecofabulous twist. Toen bleek dat haar vorige boeken ongebruikt in de kast bleven staan, omdat de recepten toch te moeilijk zouden zijn en er geen tijd is om ook nog langs de natuurwinkel te fietsen. Besloot Lisette door middel van traditionele gerechten te laten zien dat verantwoord koken lekker, maar vooral ook makkelijk kan zijn.

Na eerst met een grote glimlach op mijn gezicht de inleiding van het boek te hebben gelezen, heb ik besloten dat ik binnenkort mijn vriend ga verrassen met de uiensoep. Wish me luck! Maar dat heb ik vast niet nodig met dit boek.

Ow ja, ik kan je wel al vast vertellen dat de aardappelsalade erg lekker is. Deze deelde Lisette uit tijdens haar tour afgelopen week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten