dinsdag 27 maart 2012

VOGUE NL

Eind vorig jaar hoorde ik het voor het eerst bij De Wereld Draait Door, er komt een nederlandse Vogue! Toen dacht ik al, die moet ik hebben. Karin Swerink, toen nog van de Glamour vertelt dat haar droom uitkomt en ze hoofdredacteur van het blad gaat worden. En ook Fiona Hering is laaiend enthousiast.

Inmiddels is het maart en ligt het eerste nr al bijna een week in de winkel. Toch heb ik tot nu toe de verleiding weten te weerstaan om haar te kopen. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik met mezelf had afgesproken geen tijdschriften meer te kopen. In tijden van crisis en een laag inkomen moet je immers prioriteiten stellen, toch?

Terwijl ik dit schrijf begin ik te twijfelen, je moet als echte lifestyler dit blad juist toch grondig bestuderen en analyseren?

Misschien fiets ik toch nog maar even richting de stad..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten